Vystavovanie - rady, nápady, skúsenosti

Sem píšte všetko ohľadne výstav.

Re: Handling psov

Poslaťod Jack » Ned 01.06.2008 18:20

Takže ja by som rád vedel akú techniku mám zvoliť pre šteniatko, ako ho mám naučiť pekne behať :jupi:
Jack
Hafan
 
Príspevky: 825

Re: Handling psov

Poslaťod meggie26 » Ned 01.06.2008 19:07

podla mojich skusenosti ja ucim steniatka na beh tak ze si vezmem na prechadzku psa ktory uz vie poriadne vystavne chodit a spolu chodime na prechajdy ked vidim ze uz stenik bez problemov chodi so starsim psom tak vypustim prechajdy zo starsim psom a chodim len so stenikom a to stylom chodim chodim chodim vystavny postoj zase chodza zase vystavny postoj ked je vsetko ok velke chvalenie....
Každý úspech, ktorý dosiahneme, nám vytvorí nepriateľov.
Ak chceme byť obľúbení, musíme byť priemerní. (Eddie Murphy)
meggie26
Šampión
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 2362
Bydlisko: Nitra

Vystavovanie - rady, nápady, skúsenosti

Poslaťod Nia » Ned 15.06.2008 9:12

chcela by som sa spytat, ako naucit psa vystavny postoj??? ja to uz skusam vseliako ale vzdy to nie je tak, ako by to malo byt...ked mam nejaku dobrotu v ruke, tak on za nou skoci...poradte nejake finty...dikees
Obrázok
Nia
Šampión
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3073
Bydlisko: Levice

Re: Výstavný postoj

Poslaťod Jack » Ned 15.06.2008 9:18

Ja som to ucil tak že som ho postavil nohy mal hocijako prekrúcané ale hlavne že stál a škrabal som ho na hrudi. On vtedy akoby stvrdol, povedal som povel a po 2 sekundách som mu dal odmenu. On je veľký pažroš takže sme to mohli opakovať aj 100x za sebou a jeho to neprestalo baviť len aby sa najedol. Po 2 dňoch mi už vydrží stáť 10-15 sekúnd a môžem mu manipulovať s nohami, a s postojom nemal problém ani u veterinára na stole :pac:
Jack
Hafan
 
Príspevky: 825

Re: Výstavný postoj

Poslaťod Nia » Ned 15.06.2008 9:41

noo skusim aj to...ked on si vzdy da nohy tak ako on chce...hlavne ze na vytsave to zvladol, ale takto naneostro ani za nic
Obrázok
Nia
Šampión