od strelcik » Ned 30.05.2010 1:22
Hi, všetci! Dovolil som si zaregistrovať sa priamo priezviskom, lebo si myslim, ze nemám problém zaujať svoje (i keď subjektívne) stanovisko bez toho, aby som sa skrýval za anonymný nick. Veterinárnu ambulanciu Dr. Sadloň - Dr. Adamat navštevujem už (cca) 2 roky. Viac - menej som "patril" k Dr. Sadloňovi. A môj nazor na túto veterinárnu ambulanciu? Poďme od začiatku. Mám vážne chorú 13 ročnú Dolly (plemeno shi-tzu) - srdce, obličky, kĺby, nádory... Naviac sú to choroby, ktoré sa nedajú liečiť bez toho, aby sa pri liečbou jednej choroby nezhoršila iná choroba. Neviete si predstaviť, čo som musel podstúpiť, aby som vôbec dokázal pochopiť, že sa to týka mňa a Dolly. Myslel som si, že takéto súbežné diagnózy existujú snáď iba hypoteticky na skúškach pre študentov veteriny. Ale, bohužiaľ, týkajú sa aj mňa. Začal som sa naplno venovať záchrane Dolly. A verte - nie je to jednoduché. A to nehovorím o peniazoch. Je mi ľúto tých, ktorí nemajú peniaze na to, aby svojim miláčikom pomohĺi. Úprimne. Ale ani tie nie sú vždy podstatné. Podstatné je vedieť si vybrať správneho veterinára. S Dr. Sadloňom som bol spokojný. Myslím, že sme sa vzájomne akceptovali aj s mojou povahou (nie vždy jednoduchou, keď som presadzoval, že za peniaze musím pre záchranu Dolly získať maximum). Svojho času som sa však pri telefonickej objednávke na zákrok dozvedel, že patrím s Dolly k pani doktorke z ambulancie (je príjemná), čo ma vážne zarazilo. Viete, mne je jedno, v akej ambulancii by Dr. Sadloň pracoval, vždy by som išiel za ním ako za ČLOVEKOM, a nie iba za veterinárom (nedokážem totiž objektívne zhodnotiť akéhokoľvek lekára, keďže ním sám nie som)... Každý z nás to pochopí, keď ho navštívi. Dnes, t. j. v sobotu mala Dolly vážny zdravotný problém. Pevná linka - vyzváňa a vyzváňa..., a NIČ. Zo záznamníka záhadne zmizlo t. č. na mobil, na ktorom je dostupný veterinár v čase mimo prevádzkovej doby ambulancie... Prečo, keď na internete je zverejnená aj ich pohotovostná služba??? Tak som to skúsil na mobil, ktorého t. č. som mal z minulosti. Zvonil, zvonil..., a NIČ. Tak som napísal sms správu.
Viedla ma k tomu skutočnosť, že moje t. č. poznajú, a predovšetým, že poznajú komplikovaný zdravotný stav Dolly. Pre objektivitu citujem moju sms správu: "ďakujem za dnešnú "spoluprácu". V budúcnosti však budem spolupracovať s inou ambulanciou, ktorá nemá "problém" pochopiť, že jeho pacienti môžu potrebovať pomoc i cez víkend. A takých je, našťastie, na výber, nespočetne veľa. A predovšetkým v súčasnej ekonomickej kríze." Je mi ľúto, že túto sms správu som posielal na mobilné t. č., na ktorom mi nikto /asi/ nechcel telefón zodvihnúť, ale čas na odpoveď na moju sms správu si nájsť dokázal. Citujem: "Tiež Vám prajem pekný deň, pohotovosť riešime v čase a na úkor nášho osobného voľna. Nikto z nás nie je robot s mobilom na uchu. Dvaja sú práve stovky km od TN, absolvujú ďalšie vzdelávanie - zas na úkor niečoho, tretí naháňa lekárov s vlastným dieťaťom. Prajem šťastnú ruku pri výbere ambulancie! Adamať". Chcete komentár? 1/ pohotovosť sa vždy riešila s príplatkom (príplatok preto, lebo sa nejednalo iba o súcit s našimi hafanmi, ale o biznis), 2/ak nikto, t. j. Dr. Adamat, nie je robot s mobilom na uchu, prečo si teda v čase (ním na internete zverejňovanej pohotovostnej služby) nájde čas na napísanie takejto (pre mňa nepochopiteľnej) sms správy, a nie aj na zodvihnutie telefónu a pomoci Dolly??? 3/ ak tí - podľa neho iba v číselnom vyjadrení "dvaja" (nebudú to náhodou jeho kolegovia???) práve absolvujú ďaľšie vzdelávanie na úkor niečoho iného (podľa mňa asi osobného voľna, rodiny atď), tak je potrebné si uvedomiť, že tí "dvaja", ako i Dr. Adamať, PODNIKAJÚ, resp. sú jeho zamestnancami. Bez ďalšieho vzdelávania by akosi v súčasnej dobe uspieť nemohli. 4/ Prianie Dr. Adamaťa pri mojom šťastnom výbere novej ambulancie vyznieva ako irónia.
Snažil som sa o "moje" objektívne zhodnotenie prístupu tejto veterinárnej ambulancie ku mne a k riešeniu môjho najväčšieho problému - choroby Dolly. Skúste si urobiť úsudok sami. Ak chcete vedieť môj názor na fungovanie tejto ambulancie, tak vedzte, že majitelia tejto ambulancie sa rozdelia. A ak by tomu tak i nebolo, rapídne im klesne klientela. Následne vznikne problém s nájmom, pomocným personálom. Snaha o riešenie - zmena sídla ich ambulancie... Žeby snaha o východisko? Nie. Iba snaha o nový začiatok. Avšak ten skončil skôr ako začal. Prečo???? Lebo niektorí veterinári nepochopili, že ich činnosť, nie je iba biznis, ale POSLANIE, pretože mi sa k nim utiekame s nádejou. A nebudeme čakať celý víkend, či naši hafanovia prežijú len preto, že niekto sa bude iba pozerať na mobil, keď mu zazvoní, a nebude za ním vidieť nás - bezradných klientov, ktorí hľadajú pomoc. A o biznise ani nehovoriac - ak má takto fungovať súkromná veterinárna ambulancia, kde sú klienti vítaní za každých okolností, a v akomkoľvek čase (keďže choroba si nevyberá ani miesto ani čas), tak tejto veterinárnej ambulancii želám pre zmenu ja - PRAJEM ŠŤASTNÝ VÝBER NOVÝCH KLIENTOV!!! P. S.: 1/ Ak chcete poradiť výborných odborníkov (NON STOP), odporúčam Veterinárnu fakultu v Brne. Je to iba na skok, prístup lekárov neskonalý, špičkové vybavenie. A ceny? Až o 40 percent nižšie ako u našich "podnikateľov". Poďakovať mi môžete dodatočne. P. S. 2/ Držím palce veterinárom, ktorí pochopili, že veterina je o záchrane zdravia zvierat (laický, avšak pre mňa výstižný výklad pojmu) v akomkoľvek čase a za akýchkoľvek podmienok. P. S. 3/ Môj názor sa zväčša netýka Dr. Sadloňa z uvedenej veterinárnej ambulancie. Ak máte na tohto človeka iný názor, budem rád, keď mi ho predostriete. Všetkých zdraví Jožo Strelčík.