Granule pomer Cena/Kvalita

Sem píšte všetko ohľadne granúl.

Granule pomer Cena/Kvalita

Poslaťod Axidos » Štv 04.04.2013 18:17

Zdravim Vas,...forum studujem uz daky ten piatok ale neviem sa rozhodnut ake granule mam kupovat.
Mam stena ASTata a bohuzial penazie na vyhadzovanie za zbytocne predrazene granule nemam. Preto sa vas chcem
spytat ake granule by som mal kupit. Nechcem kupovat supermarketove granule a ani vrece nad 50€.
Varena strava bohuzial nepripada okrem vikendov do uvahy.
Vopred dakujem za akekolvek rady.

Axidos
Axidos
Okoloidúci
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Bydlisko: Mojš

Re: Granule pomer Cena/Kvalita

Poslaťod katkariinka » Štv 04.04.2013 18:28

Tak napíš, koľko mesačne si ochotný investovať do stravy.

A čo tak surová strava? Cez vikend nachystas balíčky do mrazaku a cez týždeň len vytahujes. ;)
Nazory vyjadrene v prispevkoch vychadzaju z mojich skusenosti s vlastnymi psami a zo studia literatury. Nemam zlozene ziadne skusky. Som uplny laik. Kazda rada je bez zaruky a pouzitie na vlastne riziko. Ak mate pochybnosti, vyhladajte odbornu pomoc.
katkariinka
Šampión
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 3567
Bydlisko: Žilina

Re: Granule pomer Cena/Kvalita

Poslaťod Axidos » Štv 04.04.2013 18:31

prijatelna cena za priblizne 12kg vrece je do 35€
Axidos
Okoloidúci
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 10
Bydlisko: Mojš

Re: Granule pomer Cena/Kvalita

Poslaťod Margita » Štv 04.04.2013 19:17

a co tak Brit?
http://krmivo-pre-psov.heureka.sk/brit- ... reed-12kg/
alebo maju aj premiovu radu Brit premium,tie vyjdu o cosi lacnejsie,podla mna z tych lacnejsich su dobre :smile:
"Dnes vím, že člověk, který má všech pět pohromadě a jen něco zná o psech, se foxteriérovi vyhýbá obloukem" Zdena Frýbová
"Neexistuje pes, který by měl vlastnosti foxteriéra"Zdena Frýbová

Všetko začína a končí v hlave
Margita
Multišampión
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 5654
Bydlisko: Bratislava -Vereknye

Re: Granule pomer Cena/Kvalita

Poslaťod peterBY » Štv 04.04.2013 19:21