Doprava zdarma na Barfer.sk MATTPHOTO fotograf Večerné venčenie na Hafshope

Zdravý životný štýl

Sem môžete písať aj to čo sa netýka psov.

Zdravý životný štýl

Poslaťod katkariinka » Pon 03.02.2014 20:40

Kedze nie vsetky upravy stravy a cvicenia sa tykaju chudnutia, tak pisme sem :)
Nazory vyjadrene v prispevkoch vychadzaju z mojich skusenosti s vlastnymi psami a zo studia literatury. Nemam zlozene ziadne skusky. Som uplny laik. Kazda rada je bez zaruky a pouzitie na vlastne riziko. Ak mate pochybnosti, vyhladajte odbornu pomoc.
katkariinka
Šampión
Obrázok užívateľa

Barfer.sk

Re: Zdravý životný štýl

Poslaťod wer » Pon 03.02.2014 20:44

:jop:
tak sem teda :lol:
ja som sa rozhodla, ze sa idem zdravsie stravovat... nie kvoli chudnutiu (aj ked ako vedlajsi produkt by to potesilo.. :ha: ), ale naozaj zo zdravotnych dovodov - vsetky mozne civilizacne choroby - astma, alergie, casto mi byva zle - aj mi bola diagnostikovana kedysi alergia na psenicu (predstadium celiakie), plus som fakt v kuse chora, unavena, bez energie.. to ma asi tak uplne nastartovalo, pripisujem to strave. v mojom ponimani to jest vyhodit bielu muku a biely cukor (uplne), nekombinovat maso a sacharidy, vyradit mlieko a mliecne vyrobky... to povazujem za naozaj biig problem, kedze 80 % mojej stravy tvorili jogurty, rozne syry, acidko, tvaroh, cottage.. :ach: takze si drzim palce. :pac: chcem urobit pokus - vydrzat aspon 2 mesiace, ci budem citit zmenu. a pritom dufam, ze nabehnem na ten rezim a zvyknem si a nebude ma nic lakat.. :aaa:

mackie, prip ostatni odriekajuci, ako to zvladate? :joint:
wer
Multišampión
Obrázok užívateľa

Poslaťod katkariinka » Pon 03.02.2014 20:47

Ja sa snazim nabehnut na Autoimmune protocol (AIP) - modifikacia paleo stravy, ktora je urcena pre ludi trpiacimi nejakym autoimunitnym, resp. zapalovym ochorenim.
V skratke, vylucene potraviny:
- obilniny
- mliecne vyrobky
- vajcia
- lulkovita zelenina (paradajky, papriky, zemiaky, baklazan)
- strukovina
- orecha a semena