Switch to full style
Sem píšte to čo neviete nikam zaradiť.

Pravidlá fóra

Pravidlá pre sekciu Ostatné :

1. Nezamieňajte si túto sekciu s voľnou diskusiou. Sekcia ostatné slúži ako poradňa pre vaše problémy. Nepridávajte sem príspevky typu ,,Aké psie mená sa vám páčia ??" to patrí do voľnej diskusie.

2. Zakladajte tu témy ktoré už neviete kam máte pridať tak ich dáte sem a ak sa hodia inam moderátori ich prenesú.
Odoslať odpoveď

Prosim o surnu pomoc, kde dat psika a co robit?

Pon 19.12.2016 8:18

Dobry den, v mojej rodine sa momentalne vyskytli take problemy, o ktorych by sa vam ani len nesnivalo. Tak v skratke: mama ma vyhodila z domu k ocovi lenze on byva v jednoizbobom byte s jeho frajerkou, kde by som musela spat nagauci takze neprichadza do uvahy. Kedze dedo byva hned vedla, rozhodla som sa ist k nemu. Velmi tuzim po cau cauovi a kedze som studentka a mam 17 rokov a brigadujem popri skole, a s cau cauom mame rovnaku povahu tak by sme si rozumeli, priatel mi mal doniest krasnu fenku na vianoce a za super cenu. Mam uz peliesok, hracky, vitaminy, krmivo a vsetko potrebne nakupene. Velmi som sa tesila ako sa o nu bude starat a ze ju budem lubit a bude mi robit spolocnost kedze som vacsinou bola u deda strasne osamela. Lenze sa veci skomplikovali a nemozem byt ani u deda a mama ma spät nechce. Otec to prisiel riesit a som nakoniec opät "doma". Mama je nervozna a nieje z toho nadsena a pravdepodobne mi bude robit zo zivota peklo pokial ma zasa nevykopne. V aprili mam 18 a chcela by som ist niekde prec. Lenze mali sme tu doma raz psa (maltezsky) a ktorym to nedopadlo dobre... Nevychovali sme ho a bol frustrovany stale cural dnu a mama uz z neho bola nanervy tak ho s obuvakom trepala este viac. Ona nieje v poriadku si myslim ked takto tyrala psa. Na vine som bola samozrejme ja, pretoze ja som chcela psa. Nakoniec sme ho darovali a od vtedy mama psa nechce. Lenze ja som chcela psika z utulku a uplne inu rasu ale nie ona si kupi rasu aku chce aj z kade chce ale je t