Aktivity psa

Sem píšte to čo neviete nikam zaradiť.
Pravidlá fóra
Pravidlá pre sekciu Ostatné :

1. Nezamieňajte si túto sekciu s voľnou diskusiou. Sekcia ostatné slúži ako poradňa pre vaše problémy. Nepridávajte sem príspevky typu ,,Aké psie mená sa vám páčia ??" to patrí do voľnej diskusie.

2. Zakladajte tu témy ktoré už neviete kam máte pridať tak ich dáte sem a ak sa hodia inam moderátori ich prenesú.

Aktivity psa

Poslaťod branislav » Str 12.08.2015 21:33

Pekný deň, chcem sa opýtať či mi niekto z Vás nevie odporučiť nejakú malú kameru ktorú pripevním na psa. Máme huskyho a chcel by som urobiť video “svet z pohľadu psa” pri výcviku alebo pri športe, ale aj pri bežnom dni . Nie som nejaký odborník do kamier a podobných vecí a už som aj nejaké obzeral. No neviem si vybrať.
branislav
Okoloidúci
 
Príspevky: 2

Re: Aktivity psa

Poslaťod straka17 » Štv 13.08.2015 7:40

Mozno go pro?

Odoslané z E4004 pomocou Tapatalku
straka17
Big Dog
 
Príspevky: 1157

Re: Aktivity psa

Poslaťod patriciaz » Pia 14.08.2015 21:20

Ahoj skús si pozrieť Lamax ja mám kameru X6 a som spokojná, nie teda na psa, ale pre nás.. využíli sme ju na dovolenke, ale aj keď sme mali oslavu a priateľ to využíva pri športe :) ale myslím, že v pohode v prislúšenstve nájdeš niečo čím to o hava pripevníš... je to lacnejšia alternatíva :)
patriciaz
Okoloidúci
 
Príspevky: 3

Re: Aktivity psa

Poslaťod Lindchen » Ned 16.08.2015 12:23

Najlepšie asi Go Pro, dá sa aj požičať v outdoorových obchodoch alebo tam, kde predávajú bicykle.
"Everything you love will probably be lost, but in the end, love will return in another way." Franz Kafka
Lindchen
Multišampión
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 8616
Bydlisko: Bratislava, Ružinov

Re: Aktivity psa

Poslaťod branislav » Sob 29.08.2015 16:37

Ďakujem, ale go pro sa mi zdá trošku pridrahá, radšej by som lacnejšiu alternatívu
branislav
Okoloidúci
 
Príspevky: 2

Re: Aktivity psa

Poslaťod Haleth » Sob 29.08.2015 16:40