[K] Literatúra pre chovateľov

Sem píšte o filmoch a literatúre venovanej psom.
Pravidlá fóra
Tieto fóra slúžia na diskusiu o filmoch a literatúre, v žiadnom prípade tu neuverejňujte linky na nelegálny download týchto diel ani neveďte diskusiu smerom k získaniu týchto diel nelegálnymi cestami.

Skratky pri názve témy:
[F] film; seriál
[D] filmový dokument; výchovná, výcviková alebo náučná relácia
[K] výchovná, výcviková alebo náučná kniha
[E] encyklopédia, atlas
[B] beletria
[C] časopis; článok
[T] televízia
[W] www stránky

[K] Literatúra pre chovateľov

Poslaťod shishi » Uto 05.02.2008 10:16

ja by som sa chcela opytat, ci niekto nevie o nejakej literature na odchov steniatok. je milion knih na vychovu a vycvik ale to s amylsi,az ekd doma niekto 8 tyzdnove steniatko. chcela by som mat buduce elto steniatka, som studentka VS takze s casom by problem nemal byt, budem 2 mesiace doma,ale steniatka sme ste nemali a chcem, aby sa mali dobre :jop: :ahoj:
Je to váš přítel, váš společník, váš obránce, váš pes. Vy jste jeho život, jeho láska, jeho vůdce. Bude váš, věrný a oddaný, do posledního úderu srdce. Jste mu povinován zasloužit si takovou oddanost. N.N.

www.buonacasa.sk
shishi
Hafan
Obrázok užívateľa
 
Príspevky: 507
Bydlisko: Kosice okolie

Re: Odchov šteniatok a práca

Poslaťod Fraga » Uto 05.02.2008 10:26

shishi píše:ja by som sa chcela opytat, ci niekto nevie o nejakej literature na odchov steniatok. je milion knih na vychovu a vycvik ale to s amylsi,az ekd doma niekto 8 tyzdnove steniatko. chcela by som mat buduce elto steniatka, som studentka VS takze s casom by problem nemal byt, budem 2 mesiace doma,ale steniatka sme ste nemali a chcem, aby sa mali dobre :jop: :ahoj:


Shishi neviem o žiadnej takej knižke, a čo sú knihy o psoch, je to tam vždy len stručne...poviem Ti len tolko, že núdza Ťa naučí a isto sa budeš starať ako najlepšie vieš... :no:
Jediný psík, ktorý má o sebe ešte vyššiu mienku, než jeho pyšný majiteľ, je jazvečíček ;o)
Obrázok